Pożyczka

Luźne rozmowy na dowolne tematy.

Pożyczka

Postprzez Gosia11 » 9 sie 2018, o 08:21

Zdarzylo Wam sie pozyczac pieniądze, a jak tak to od kogo? Ja brałam od kilku instytucji finansowych ale dopiero w lendon znalazłam dobre warunki spłaty. Można pożyczyć od nich dużo, a spłacać w długim terminie.Ogólnie to pierwsza pożyczka do 3000zł jest za darmo także super sprawa Tutaj ich stronka https://www.lendon.pl/
Gosia11
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 paź 2016, o 20:31

Re: Pożyczka

Postprzez fitgirl » 13 sie 2018, o 09:47

Pozyczki sa dzisiaj bardzo popularne. Korzysta z nich naprawde wiele osob, takze warto popatrzec na rozne oferty, jesli potrzebujemy gotowki. Moze taka pozyczka https://wygodnepozyczki.pl/kredyt-bez-bik-i-krd ? Mozna znalezc odpowiednia dla siebie pozyczke.
fitgirl
 
Posty: 91
Dołączył(a): 13 lis 2017, o 14:13

Re: Pożyczka

Postprzez filipinka888 » 24 paź 2018, o 21:11

Przeważnie zaciągają taką pożyczkę osoby zadłużone. Jak potrzebujesz dobrej pożyczki to zajrzyj na propozycje do Rapida Money . Oferta do 48 rat spłaty kwota do 25 tysięcy na fajnych warunkach umownych. Czasem jak się szuka to można znaleźć dobre propozycje.
filipinka888
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 wrz 2018, o 20:24

Re: Pożyczka

Postprzez Opuncja » 9 gru 2018, o 16:30

Dawniej to najczęściej pożyczało się w rodzinie, bez procentu. Dzis to ludzie kasy na boku juz nie mają, trzeba szukac w bankach lub w prywatnych firmach pożyczkowych. Wiem, że taka dość konkretna firma to Habza Finanse, nie korzystają z własnych środków, ale udzielają kredyty bankowe, a ich oferta całkiem spora. Podobno najwięcej udzielają kredytów na spłatę zadłużenia, np. konsolidacja chwilówek bez BIK Łatwo i wygodnie można załatwić, a koszt kredytu dużo niższy niż te wszystkie chwilówki.
Opuncja
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 cze 2018, o 18:46

Re: Pożyczka

Postprzez tabela » wczoraj, o 09:34

Bardzo wiele zależy od tego jakiej kwoty potrzebujemy, gdyż jeśli są to wyższe kwoty to pożyczki odpadają, jednakże jeśli to kilka tysięcy to takie chwilówki bez zaświadczeń będą dobrym rozwiązaniem. Na stronie https://www.latwykredyt.pl/blog/chwilowka-bez-zaswiadczen-jako-wsparcie-dla-m%C5%82odych-ludzi czytałem o takich chwilówkach i nawet młodzi ludzie mogą liczyć na wsparcie ;) Jest to bardzo fajne rozwiązanie, gdyż często zabraknie nam kasy, a dopiero wpływ z uczelni będzie za kilka dni. Oprocentowanie za ten okres będzie całkiem niewielkie, a my będziemy mogli bez jakichkolwiek problemów przeżyć ten ciężki okres ;)
tabela
 
Posty: 35
Dołączył(a): 11 lip 2018, o 14:01


Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron