Meble dla dziecka

Luźne rozmowy na dowolne tematy.

Meble dla dziecka

Postprzez sandratymon » 31 sty 2018, o 14:29

Witam! Poradźcie mi jakie mebelki do pokoju dziecięcego wybrać ? Gdzie najlepiej kupić takie by były solidne ? czytałam że bardzo fajne meble robi http://www.smykoland.pl/producent-klups,dCg-zw.html Czy ktoś z Was miał takie ?
sandratymon
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16 lut 2017, o 19:26

Re: Meble dla dziecka

Postprzez micha » 7 lut 2018, o 09:46

Warto też pamiętać o dekoracjach, szczególnie w dziecięcym pokoju. Myślę, że dobrze sprawdzą się plakaty i obrazy. Do tego warto zaopatrzyć się w ramy - w tym celu polecam zajrzeć na stronę http://galeriaram.pl/, mają tam bardzo duży wybór wysokiej jakości ram.
micha
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2 lis 2017, o 08:55

Re: Meble dla dziecka

Postprzez parkur8 » 31 mar 2018, o 18:59

My jesteśmy na etapie robienia wyprawki i mebelki już mamy ale szukamy jeszcze materacyka, ale na http://materacyk.pl/ chyba zamówimy, sporo dobrego o tym sklepie słyszeliśmy. A właśnie zależy nam na jakości
parkur8
 
Posty: 48
Dołączył(a): 18 mar 2018, o 08:34

Re: Meble dla dziecka

Postprzez Meggi » 10 kwi 2018, o 11:46

Jeżeli ma być to coś do pokoiku dla niemowlaczka to zdecydowanie warto zerknąć tutaj https://4kidspoint.pl/ . Znajdziecie tam wysokiej jakości, ładnie wykonane mebelki, dekoracje na ścienne, pudełka, dekoracje, leżaki, lampy- wszystko co niezbędne w aranżacji takiego pokoju. Co fajne oprócz bogatego wyboru, mają też świetne ceny.
Meggi
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7 mar 2018, o 13:09

Re: Meble dla dziecka

Postprzez kicikici » 23 kwi 2018, o 11:49

A moze zajrzyj sobie do salonu agata? na pewno masz jakis w poblizu, bo jest ich w Polsce naprawde duzo, a maja super asortyment. Przynajmniej mi zawsze udaje sie tam znalezc idealne meble :)
kicikici
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 11:47

Re: Meble dla dziecka

Postprzez karin » 4 lip 2018, o 12:23

Powinno się wybrać takie mebelki jaki wam będą odpowiadały, a nie takie, jaki są teraz "modny" czy "na czasie". Zawsze mam takie podejście do tematu gustu. Przykładowo, mojej siostrze nie podobają się meble, które wybrałam dla córy: https://www.promarkmeble24.pl/category/meble-dla-dzieci, a ja i tak je kupię!
karin
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 cze 2018, o 06:47

Re: Meble dla dziecka

Postprzez lenkape » 31 lip 2018, o 21:45

Jakie wam sie podobaja?
lenkape
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 lip 2018, o 21:43

Re: Meble dla dziecka

Postprzez Ghisaha » 6 sie 2018, o 12:25

Bardzo ładne mebelki i co bardzo ważne jest w czym wybierać :)
________
Domy na sprzedaż Suchy Las
Ghisaha
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24 maja 2018, o 11:01

Re: Meble dla dziecka

Postprzez triniti » 6 sie 2018, o 23:18

Ja teraz dla coreczki kupilam komode i lozeczko w salonie agata - fajna promocja sie trafila bo na wszystko dostalismy 30% rabatu ze wzgledu na te wyprzedaze.
triniti
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 mar 2018, o 14:07

sklep z oświetleniem warszawa

Postprzez xbless » 11 sie 2018, o 16:33

Akurat jeśli o lampy do pokoju dziecięcego chodzi to mogę ci polecić fajny sklep z oświetleniem w Warszawie: http://formatt.waw.pl/pl/. Sama niedawno kupowałam u nich lampę do pokoju mojego urwisa i jestem z niej bardzo zadowolona:) Mieszkam w małej miejscowości więc na miejscu ciężko mi coś znaleźć, na szczęście ten warszawski sklep z oświetleniem prowadzi też sprzedaż wysyłkową-więc problem z głowy:)
xbless
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 sie 2018, o 16:26

Następna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron